Visual Novel Sisters
Visual Novel Sisters is an exciting visual novel based on a Japanese folk tale about two sisters. The player embarks on a thrilling journey, with a rich storyline, emotional choices, and vivid visual scenes that immerse them in an incredible fairy-tale atmosphere.
Once upon a time, two sisters lived in the same area. The eldest was a beautiful and kind girl, and the youngest was very angry.
However, everything turned out to be far from simple ... In this story you will find out what happened next.