Warframe: Sisters of Parvos Riptide Pack
Yareli Warframe
Kompressa Pistol: Launch a volley of virulent, hyper-pressurized, water globules that envelop targets and explode with torrential force.
Ambassador Rifle: Bring negotiations to an instant conclusion with this Corpus assault rifle. Switch effortlessly between charged explosive sniper shots and rapid-fire electrical assault mode.
Ambassador Tenet Skin: This executive-class skin for the Ambassador was commissioned for the Sisters of Parvos by the Founder himself.
Glaive Boomie Skin: Bring a little bit of Ventkid style to any Glaive with this jury-rigged skin. Chek chek?