What is the Excalibur Outfit?
If you’ve already purchased the Excalibur Outfit and then purchased an eligible item through the Epic Games Store, you will receive a one-time grant inside Fortnite of 1,500 V-Bucks instead of the Excalibur Outfit. Please note, V-Bucks refunds will only apply to outfits purchased within the last 12 months.