Watch Dogs: Legion - Bloodline
Aiden Pearce arrives in London to take over a contract, and this time he’s teaming up with Wrench in a new storyline set before the events of the main game.
He’s caught between a powerful military robotics corporation, and a returning DedSec member with an opposing agenda.
With no real allies, Aiden must rely on his grit and experience to navigate a hostile city, try to outmaneuver his enemies and keep his family intact.