Watch Dogs: Legion
In Watch Dogs Legion, you get to build a resistance to take back a near-future London that is facing its downfall.
Hack armed drones, deploy spider-bots, and take down enemies using an Augmented Reality Cloak.
Explore a massive urban open world featuring London’s many iconic landmarks and fun side activities.
Take your recruits online and team up with your friends as you complete missions and challenging endgame content.