Watch Dogs: Legion Free Trial Weekend
In Watch Dogs: Legion, you get to build a resistance to take back a near-future London that is facing its downfall.
Play for free from September 3–5! Your progression is saved if you decide to buy the game.
Hack armed drones, deploy spider-bots, and take down enemies using an Augmented Reality Cloak.
Explore a massive urban open world featuring London’s many iconic landmarks and fun side activities.
Take the Resistance one step further and fight with your friends in new missions in Online mode.