Way of the Hunter – Matariki Park
Discover the magic of New Zealand, a paradise for nature enthusiasts and hunters alike. This country showcases every imaginable environment, offering a vacation adventure filled with twists and unique hunting experiences in one of the earth's wildest natural settings.
Matariki Park in New Zealand offers a remarkable blend of biomes. Traverse hilly or mountainous terrain, home to the unique Himalayan tahr and the mighty Sambar deer, and venture into the lowland forest areas, the domain of the majestic Red deer. Immerse yourself in nature's beauty and lifelike wildlife that will keep you engaged for hours, all while offering insights into unique local habits and traditions.
Matariki Park is a world unto itself, featuring lakes, dams, beaches, dense forests, steep hills, hidden caverns, rivers, and rainforests. It offers a vast array of biomes and wildlife, from Feral pigs and goats unique to Way of the Hunter’s New Zealand, to wild ducks and Sika deer. Enjoy seeing all the animals that have been introduced in recent centuries who have made it their new home.