Way of the Hunter
Become the new owner of a hunting lodge nestled among gorgeous habitats and rich animal populations. Explore vast open world environments and hunt with a premium selection of firearms. Enjoy the perfect hunt on your own or with friends in co-op.
This authentic hunting experience lets you explore and hunt in large open-world environments in the USA and Europe. Discover true to life animals in beautiful natural habitats and handle various detailed and highly realistic weapons.
Way of the Hunter provides a highly immersive, completely integrated experience amongst stunning wildlife with true to live animal group behavior. Witness the changing of complex ecosystems that react and adapt to your input. Learn what it means to be a true hunter and put your skills to the test.
Face the challenges of ethical hunting, supported by a compelling story, or simply enjoy hunting the rich environments freely.