Way of the Hunter - Elkcrest Island
This remote island sits in the wild north and provides habitats for many of North America’s most popular game species. This isolated and sparsely populated hunting ground is also inhabited by a recent addition, Merriam’s wild turkeys, and a shy predator that debuts in Way of the Hunter: the North American cougar.