Way of the Hunter Elite Edition
Crushingly difficult. Glacially paced. Graphically challenged. And yet there is something hypnotic and impressive about the scope of Way of the Hunter and it's devotion to maintaining a realistic hunting experience, for better or for worse. Go into this one expecting realism - and I mean real-life, semi-boring realism - and you will be in the right frame of mind.