Way of the Hunter - Remington Firearms Pack
Way of the Hunter has partnered with Remington Firearms to bring you an even greater selection and additional calibers.
The most dependable slide action of all time in a design that will go the distance with deadly precision, whether your target is the crease behind a buck's shoulder, a wily coyote or a big red head.
An all inclusive, camo package put together with devastating implications for birds at extended range and predators that close the distance.
The Model 700 Alpha 1 Hunter maximizes the performance of the present-day ammunition with modern key features.
A tool-less takedown firing pin assembly, round receiver, fluted 5R barrel, threaded muzzle, precision ground recoil lugs, Elite Hunter Timney straight trigger and AG composite carbon fiber stock.
Make your choice from these 4 brand new Remington Firearms products and hunt your own way, in Way of the Hunter!