Star Trek x World of Warships: Commander Jean-Luc Picard
Captain Jean-Luc Picard of the U.S.S. Enterprise is on deck and ready to stand up for the principles of the United Federation of Planets.
Add him to your American fleet now along with a Sci-Fi Space permanent camouflage.
U.S. Commander Jean-Luc Picard with a unique voiceover and appearance. He comes with 10 skill points.