World of Warships
Naval warfare has never looked this good! Download World of Warships for FREE and engage in thrilling battles between massive fleets across a multitude of gigantic maps. Every maneuver, salvo, and push can mean the difference between utmost triumph and total defeat!
From the mighty Yamato to the elusive U-190, explore a near-bottomless sea of playstyles aboard historic battleships, destroyers, cruisers, submarines, and aircraft carriers—each faithfully recreated in 3D.
If the life of a lone wolf is not for you, invite your friends to a Division and put your co-operative skills to the test! If you're looking for a real challenge, join a Clan, climb to the top of the Clan league, and strive to be the best on your server!
Plot a course across 13 national Tech Trees and fine-tune your personal approach to naval combat by installing modifications, unlocking skills for your Commanders, and augmenting your fleet’s appearance with camouflages and more cosmetics.