World of Warships — Frosty Celebration Pack
Pan-Asian Premium cruiser Ning Hai: Set sail at her helm and explore the icy waters in style.
5x Santa's Gift containers: Unwrap these presents to unveil anything from a heap of resources to a Premium ship.
15x special expendable economic bonuses of each type: Enjoy this powerful boon for your resources!
10x New Year Sky camos: Let this star-studded camouflage be your guiding light this holiday season.
If you already have this ship in your Port, you will not receive any compensation.
The content of this DLC is only applicable to World of Warships accounts created via the Epic Games Store.