World of Warships × hololive production: Free Pack
Get acquainted with the VTuber girls from our latest collaboration with this complimentary DLC, which includes some lively new hololive production camouflages, as well as access to an in-game mission chain that will grant you your choice of either the laid back Shishiro Botan or the rambunctious Shirakami Fubuki. You can also look forward to a multitude of extra economic bonuses and camos!
Access to a four-part mission chain that, when completed, grants a choice between two 6-skill-point Japanese Commanders as the final reward: Shishiro Botan or Shirakami Fubuki.
Both Commanders are trained for Hashidate and come with their own individual voiceovers.
There is no limit to how many copies of this unique Commander you can have in your roster at the same time.
This time-limited exclusive DLC is only available until May 18, 2023, and can only be unlocked with World of Warships game accounts created through the Epic Games Store.