New Year Camo Collection
Bolster your arsenal with this festive cache that holds all the New Year-themed camouflages that have graced our Ports each winter holiday season since the dawn of World of Warships. It offers the perfect way to boost your XP in battles and blend in at parties!
Camouflages only change the ship exterior and do not provide any economic or combat bonuses.