World of Warships × Popeye: Free Pack
Popeye the Sailor Man and his long-time rival, Bluto, have arrived in World of Warships to settle a score!
Stock up on spinach and get ready for a fight: This free DLC will grant you access to an exclusive mission chain to obtain either Commander Popeye or Bluto. Besides the mission, you’ll also receive 3x More Economic Rewards containers!
Access to a five-part mission chain that will reward you with your choice of either Commander Popeye or Bluto when you complete it. Both are trained for American battleship Colorado and come with 6 skill points.
This time-limited exclusive DLC is only available from June 1 through 30, 2023, and can only be unlocked with World of Warships game accounts created through the Epic Games Store.