World of Warships — Wakatake Halloween Edition
In a world tainted by the evil influence of wicked beasts and dastardly ghouls, one warrior and his trusty steamboat stand out like a beacon of light in the darkness. Fire up the paddle wheels and polish the ram—it’s time to hunt some monsters!
This bundle comes neatly packed with a Japanese Tier III researchable destroyer decked out with the steampunk-themed Blade permanent camouflage and mysterious Commander Abraham V. Hellsinger.
If you already have this ship in your Port, you will not receive any compensation for it.
This DLC is not compatible with accounts created outside of the Epic Games Store.