World of Warships — Courbet Epic Plunder Pack
Ah, the French Navy has always been celebrated for its excellence. And now with this wide-ranging bundle, you can pop the cork on your new adventure down your own path to naval excellence with Tier IV battleship Courbet, which comes neatly packed with all the bells and whistles a French captain deserves!
The contents of this DLC can only be redeemed for World of Warships accounts created via the Epic Games Store.