World of Warships — Emden Mega Resource Pack
A novice Captain's dream, this pack is positively loaded with everything you might need to get a smooth start on the waters of World of Warships—and then some! Credits, cosmetics, signals, economic bonuses, a mission to unlock your choice of Tier IV researchable ship… there's so much, in fact, that we figured you would need a ship just to haul it all off to your Port, so we're dropping Premium cruiser Emden into the mix as well!
If you already have a listed ship in your Port, you will not receive any compensation for her.