20XX
20XX also features full co-op. Play with a friend on the couch or over the interwebs!
20XX supports 1-2 players locally or online - crossplay is supported between Epic and Steam.
All gameplay features available in both single player and co-op! (online or local)
Random levels: each time you play 20XX, the stages you play through will be brand new!
Permanent death: each 20XX playthrough is a self-contained life! Death sends you back to HQ, where you can buy powerful upgrades for future runs. (There's also a Reverent Mode where you get three lives to make it through the game instead of one.)
Persistent Upgrades: as you play 20XX, you'll earn Soul Chips, which unlock powerful Permanent Upgrades and expand the pool of items that can you can find as you play!