Days Gone
Ride and fight into a deadly, post pandemic America. Play as Deacon St. John, a drifter and bounty hunter who rides the broken road, fighting to survive while searching for a reason to live in this open-world action-adventure game.
Days Gone is an open-world action-adventure game set in a harsh wilderness two years after a devastating global pandemic.
Step into the dirt flecked shoes of former outlaw biker Deacon St. John, a bounty hunter trying to find a reason to live in a land surrounded by death. Scavenge through abandoned settlements for equipment to craft valuable items and weapons, or take your chances with other survivors trying to eke out a living through fair trade… or more violent means.
PC features include ultra-wide monitor support, unlocked framerates and improved graphics (increased level of details, field of view, foliage draw distances).
Standing out from the ravenous zombie genre, Days Gone brings a lot of heart and massive open-world freaker hordes. It's ambitious in the length of its campaign and the size of its map, but some things just don't work as they should.