Hop on the Battle Bus to explore the diverse ecosystems of your world from the relaxing oasis of the Dry Valley and the snowy peaks of the Frostlands to the enchanted jungle of Lost Isles. But beware of what or who you may encounter along the way… some dark forces may be roaming the lands!
Build homesteads across the world and recruit villagers to help you collect resources, tame animals, craft powerful items and defend the grounds. Push the limits of physics building surreal contraptions and find your own way to survive the challenges coming your way!