1348 Ex Voto - Deluxe Edition
Journey through a tumultuous Medieval Italy as Aeta, a young knight errant who sets off on a brutal quest to find and save her closest one. 1348 Ex Voto is a cinematic action-adventure game inspired by chivalric tales.
Spoiler alert! This product contains some spoilers regarding 1348 Ex Voto's story, browse at your own peril!