1348 Ex Voto – Deluxe-udgave
Rejs gennem et oprørt middelalderligt Italien, hvor Aeta, en ung omstrejfende ridder, begiver sig ud på en brutal færd for at finde og redde sin bedste ven. 1348 Ex Voto er et filmisk action-eventyrspil inspireret af ridderfortællinger.
Spoileradvarsel! Dette produkt indeholder spoilere vedrørende historien om 1348 Ex Voto. Gennemse det på eget ansvar!