1428: Shadows over Silesia
The game currently offers voiceovers in English and Czech, as well as subtitles in German, Spanish, French, Hungarian and Ukrainian. While budget constraints may limit immediate plans for adding new languages, the game have support for community translations allowing players to easily introduce their own languages to the game.
Yes. You can play using either a keyboard, keyboard and mouse (with a scroll wheel), or your favourite controller, whether it's the one for Playstation, Xbox, or any other.
The game currently supports community translations, voice-overs and custom accessibility sounds. If you have any modding ideas or suggestions, there's an openness to exploring further modding options, which can be discussed on the game's Discord.