1428: Shadows over Silesia - Soundtrack
Listen to the soundtrack, which contains most of the in-game music from 1428: Shadows over Silesia. The tracks were composed by a trio of composers - Dark Fantasy Studio, Matyas Vonz and Jan Valta. Some of the tracks are originally composed for the game.