1666 Amsterdam (Prologue)
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.1666 Amsterdam (Prologue)
Before the first Esbat. Before the Collector realizes what awaits her. Experience the Prologue of 1666: Amsterdam for free.
Partake in Noa’s Commencement as she takes on the mantle of the Collector, a Zaindaris tasked with preserving the balance of the world.
This prologue is a narrative experience lasting approximately 30 minutes. It introduces the world, characters, and mystery of 1666: Amsterdam. The core gameplay loop, i.e. investigation, tracking, and confronting the Originals during the Esbat begins in the full game.
1666: Amsterdam will launch in Early Access later this year. We believe the best version of this game will be the one we build with the players who choose to be part of this journey.
Glimpse a story unfolding across 1666, 1999, and the present day, each era revealing fragments of a larger truth.