1666: Amsterdam
Entities known as The Originals have lived for centuries, granted time, granted power, and the freedom to abuse both. That power is now owed.
Noa Brooklyn was born The Collector, raised by the Zaindaris for a purpose she did not choose: taking that power back.
Explore a handcrafted Amsterdam by day. At night, uncover what lies beneath its surface. Every facade carries a gablestone. Not all of them tell the truth.
The Originals walk among Amsterdam’s citizens, hidden behind human faces. Identify them. Mark them. When the Esbat comes, confront them in their true form under the moon. Collect what is owed.
Noa commands witchcraft and spellcasting passed down through generations of Zaindaris. Each target can be approached in multiple ways. Strategy, timing, and choice define the outcome. Every Esbat is a reckoning.
Noa is not alone. Aaron, summoned from 1999, now sees the world through the eyes of a cat. Together, they are one: Switch between Noa and Aaron across two radically different playstyles. One wields witchcraft. The other has four paws and flair.
Experience the opening chapter of 1666: Amsterdam. Partake in Noa’s Commencement. See the cycle span centuries. Choose the companion who will walk beside her.
Panache Digital Games is an independent studio founded by Patrice Désilets, creative director of Prince of Persia: The Sands of Time and Assassin’s Creed.