Is there a demo or prologue available?
Following the game and studio on social media (Twitter (새 탭에서 열림), Discord (새 탭에서 열림), Instagram (새 탭에서 열림), Facebook (새 탭에서 열림)and TikTok (새 탭에서 열림))