3D Escape Room: Cursed Legacy
Your youth has been stolen. To reclaim your future, you must return to a manor filled with secrets, danger, and intricate 3D puzzles. Follow the clues, uncover your grandfather’s past, and confront the truth behind the Cursed Legacy.
This is a 3D realistic puzzle escape game. In the game, you inherit your grandfather’s legacy—a manor—only to find yourself trapped in danger within a place filled with secrets. As you resolve the crisis, you gradually uncover the past of your grandfather and the manor.
When the danger finally passes and you stop to look back, you may be able to piece together the whole story.
The game features 16 distinct rooms, a wide variety of puzzles and mechanisms, and clues and records from different eras… Use your observation and logic to unravel it all.
With it, you can open another visual dimension—see through surfaces to manipulate the mechanisms inside, and discover mysterious clues invisible to the naked eye.
Harness the power of the “Nameless Stone” to experience the overlap of two different timelines. Build connections between shifting scenes and information to uncover the truth buried by time.
As reason begins to crumble, can memory still be trusted? Step into a surreal world of strange sights and experience the mad scientist’s fantasy firsthand.