3D Escape Room: Detective Story
3D Escape Room: Detective Story is a puzzle game combining realistic art, 3D models, and intricate puzzles. We hope the meticulously designed rooms and mechanisms provide you with a challenging journey of exploration.
From spy suitcases to piano-playing automatons and intricate mechanical globes, the game features many unique contraptions blending art and logic, inviting you to uncover their secrets.
The game recreates the charm of 18th-century London. From vintage hotels of the espionage era to the luxurious Orient Express and idyllic countryside cottages, each scene is carefully crafted to immerse you in history.
Through stunning 3D models, we’ve built a lifelike puzzle world. From scene details to mechanism operations, we aim to deliver authentic textures and dynamic effects.
The game includes numerous puzzles and mechanisms. From cracking codes to unlocking contraptions, every step requires deep thought and careful planning. Prepare a notebook to jot down clues and tackle the game’s challenges.