3D Escape Room: Mystic Manor
You have inherited your grandfather’s manor — but his legacy is far from a gift. Step inside a cursed mansion filled with hidden clues, intricate 3D mechanisms, and buried secrets. Solve the puzzles, open the forbidden doors, and uncover the truth before the manor claims you.
Welcome to 3D Escape Room: Mystic Manor! This is a 3D realistic puzzle escape game.
In the game, you inherit your grandfather's legacy - a manor. While exploring this manor, you discover unspeakable secrets hidden within.
Driven by curiosity, you open door after door in the ancient mansion, follow clues, solve magnificent puzzles and mechanisms, and attempt to uncover the truth buried beneath this ancient manor.
The game includes 16 uniquely styled rooms, over 12 hours of gameplay, hundreds of puzzles and mini-games covering logical reasoning, mathematical calculations, item combinations, and more... Various types of puzzles are perfectly integrated with the story. Use your keen observation and powerful logical reasoning to solve these exciting puzzles and sharpen your wisdom!
In our game, you will unlock another visual dimension! Manipulate internal mechanical structures by seeing through object surfaces and discover mysterious clues invisible to the naked eye!
The rooms in the game authentically recreate specific historical eras and local cultural elements from the story's setting. We've combined these beautiful visual elements with puzzle challenges, allowing you to enjoy exploring these exquisite scenes while solving puzzles!