We love considering and implementing ideas from players, and we will use Early Access to both expand and improve the game. Early Access provides a great way of involving players in the development process, and we are looking forward to working with the community to make a better game together.
We plan for the full version of 9 Kings to have additional content influenced by community feedback during the Early Access period. The game will also have all of the 9 Kings and their decks available, alongside additional perks, and new gameplay modes as well.