Planujemy, że w pełnej wersji „9 Kings” znajdzie się dodatkowa zawartość, na którą wpłyną uwagi z okresu Wczesnego Dostępu. Gra będzie też zawierać wszystkich 9 Królów oraz ich talie, jak również dodatkowe talenty i nowe tryby rozgrywki.