Erken Erişim dönemindeki topluluk geri bildirimleri doğrultusunda ek içerikler oluşturarak bunları 9 Kings'in tam sürümüne eklemeyi planlıyoruz. Oyunda ayrıca 9 Kral ve destelerinin yanı sıra ek avantajlar ve yeni oynanış modları da yer alacak.