A Game About Flicking A Switch
This is literally just a game about flicking a switch. It's in the title. You, in a room, four pale-green colored walls, stained carpet, and those funky ceiling tiles you definitely imagined punching out when you were a kid.
This game runs, albeit not all that well, on a HP 15-Dy1xxx. So, that may be used as the baseline; and obviously the recommended system is just a high-end PC. You do not need that.