A Game´s Tale
You will fight tactical battels, all one-of-a-kind, with loads of different creatures to fight and play. All this happens in a welcoming, warm and beautiful world.
There are six classes of creatures. For every battle you need to choose different classes and creatures. If a game with a short but meaningful story, where every battle and character holds a new surprise for you sounds intriguing, A Game´s Tale is the right choice.
A Game´s Tale, a game developed by and published by VisQo. All trademarks, registered trademarks or their logos belong to their respective owners.