A Memoir Blue
A song from years ago triggers a flood of memories for champion swimmer Miriam. Embark on an evocative journey through her turbulent childhood and the complicated relationship she shared with her devoted mother.
From Cloisters Interactive, A Memoir Blue is an interactive poem about a superstar athlete and the all-encompassing love between mother and daughter.
A unique aesthetic combining hand-drawn and 3D art brings Miriam's magical-realist journey to life, as she swims into the depths of her memories. A series of gameplay vignettes blends sacrifice and heartbreak with victory and pride as she reconnects with her inner child and deepens the love she shares with her mother.