A Memoir Blue
Piosenka sprzed lat wywołuje potok wspomnień dla mistrzyni pływactwa Miriam. Wyrusz w poruszającą podróż przez jej niespokojne dzieciństwo i skomplikowane relacje, które miała ze swoją oddaną matką.
„A Memoir Blue” firmy Cloisters Interactive to interaktywny wiersz o gwieździe sportu i wszechogarniającej miłości między matką i córką.
Wyjątkowa estetyka łącząca ręcznie rysowane obrazy z grafiką 3D ożywia magiczno-realistyczną podróż Miriam, która nurkuje w głąb swoich wspomnień. Seria winiet z rozgrywką łączy poświęcenie i cierpienie ze zwycięstwem i dumą. Miriam odnajduje swoje wewnętrzne dziecko i pogłębia miłość, którą łączy ją z matką.