A Memoir Blue
Cloisters Interactive'den A Memoir Blue, süperstar bir atleti ve anneyle kızı arasındaki kapsamlı bir sevgiyi konu alan etkileşimli bir şiirdir.
El çizimi ve 3B grafikleri bir araya getiren eşsiz bir estetik; Miriam'ın, anılarının derinliklerinde yüzdüğü büyülü-gerçekçi yolculuğuna hayat veriyor. Miriam içindeki çocuğa yeniden kavuşup annesine olan sevgisini derinleştirirken oyundaki bir dizi vinyet, fedakarlık ve kalp kırıklığını zafer ve gururla harmanlıyor.