A Plague Tale: Requiem
Harap olmuş yuvalarından kaçan Amicia ve Hugo güneye, yeni bölgelere ve şehirlere doğru uzun bir yolculuk yapıyor. Burada yeni bir hayata başlamayı ve Hugo'nun lanetini kontrol etmeyi deniyorlar.
Ama Hugo'nun güçleri tekrar uyandığında aç bir sıçan seliyle ölüm ve yıkım geri dönüyor. Tekrar kaçması gereken kardeşler, kehanette geçen ve Hugo'yu kurtarmanın yolu olabilecek bir adaya bel bağlıyor.