A Rat's Quest: The Way Back Home - Season 1
Mat, nuori rotta, elää yksinkertaista elämää hylätyssä viinikellarissa parhaan kaverinsa Tobyn kanssa. Mutta kun hän rakastuu korviaan myöten viisaaseen Nat-hiireen, jota jättiläiset pitävät lemmikkinään, hänen elämänsä kääntyy täysin päälaelleen.
Kaipuun piinaamana Mat ottaa vastaan riskialttiin roolin keräilijänä, jotta hän voi hiipiä yläkerroksiin tapaamaan rakastettuaan salaa. Vaikka he tulevat täysin eri maailmoista, molemmat haaveilevat uuden elämän aloittamisesta yhdessä rottayhteisön ulkopuolella. Kellari kätkee kuitenkin sisäänsä synkkiä salaisuuksia. Matin huolimattomuus ja yhteisöä koskeva häiritsevä totuus asettavat molemmat hengenvaaraan.
Auta Matia navigoimaan piilotettujen uhkien labyrintissä ja koe, mitä kaikkea hän on valmis riskeeraamaan suuren rakkautensa tähden.
Liikkuminen rottatilassa: Kiipeä, hypi, ryömi ja hiivi mutkaisten käytävien läpi.
Hybridi-pelattavuus: Vaihda sivunäkymän ja ylhäältä päin kuvatun perspektiivin välillä syvempää uppoutumista varten seinien kapeissa kohdissa ja lattialautojen alla.