A Rat's Quest: The Way Back Home - Season 1
Mat, młody szczur, wiedzie proste życie w opuszczonej piwnicy z winami wraz ze swoim najlepszym kumplem Tobym. Jednak gdy zakochuje się bez pamięci w sprytnej myszce Nat, która jest trzymana jako zwierzątko domowe przez olbrzymów, jego życie wywraca się do góry nogami.
Dręczony tęsknotą, Mat przyjmuje ryzykowną rolę zbieracza, aby móc skradać się na wyższe piętra i potajemnie spotykać z ukochaną. Choć pochodzą z zupełnie innych światów, oboje marzą o rozpoczęciu wspólnego życia poza szczurzą komuną. Piwnica kryje jednak mroczne tajemnice. Lekkomyślność Mata i niepokojąca prawda o komunie sprowadzają na nich oboje śmiertelne niebezpieczeństwo.
Pomóż Matowi poruszać się po labiryncie ukrytych zagrożeń i przekonaj się, co jest gotów zaryzykować dla swojej wielkiej miłości.
Ruch w trybie szczura: Wspinaj się, skacz, pełzaj i skradaj się przez kręte korytarze.
Hybrydowa rozgrywka: Przełączaj się między widokiem z boku a perspektywą z góry, aby poczuć większą imersję w ciasnych przejściach w ścianach i pod podłogą.