A Rat's Quest: The Way Back Home - Season 1
Genç fare Mat, en iyi dostu Toby ile terk edilmiş bir şarap mahzeninde basit bir hayat sürmektedir. Ancak devler tarafından evcil hayvan olarak beslenen zeki fare Nat'e sırılsıklam aşık olduğunda hayatı tamamen altüst olur.
Özlemle yanan Mat, üst katlara gizlice girip sevgilisiyle buluşabilmek için riskli bir Toplayıcı rolünü üstlenir. Tamamen farklı dünyalardan gelseler de her ikisi de fare komünü dışında birlikte yeni bir hayata başlamanın hayalini kurar. Ancak mahzen karanlık sırlar barındırmaktadır. Mat'in tedbirsizliği ve komün hakkındaki rahatsız edici gerçek, her ikisini de ölümcül bir tehlikeye sokar.
Mat'in gizli tehditlerden oluşan bir labirentte yolunu bulmasına yardım edin ve büyük aşkı için neleri riske atmaya hazır olduğunu deneyimleyin.
Fare Gücü: Doğal tehlikelere karşı savaşın ve heyecan verici patron dövüşlerine katılın.