A Space for the Unbound
A Space for the Unbound is a slice-of-life adventure game with beautiful pixel art set in the late 90s rural Indonesia that tells a story about overcoming anxiety, depression, and the relationship between a boy and a girl with supernatural powers.
Follow two high school sweethearts, Atma and Raya, on a journey of self-discovery at the end of their high school years. When a mysteriously supernatural power is suddenly unleashed threatening their existence, they must explore and investigate their town to uncover hidden secrets, face the end of the world, and perhaps learn more about each other.
Set in a small town inspired by 90s era rural Indonesia, A Space for the Unbound presents an endearing story-driven experience with a vibrant environment waiting to be explored.
Explore rural Indonesia and enjoy its relaxing atmosphere with a hint of supernatural events.