Ad Infinitum
Trapped between two realities, you wander tormented within the walls of your family home and the trenches of World War I.
Will the nightmare of the war ever end? Will your mind be at peace one day? In Ad Infinitum, you play as a German soldier haunted by the horrors of the Great War. While your mind drifts between memories of your family home and of the trenches on the front, you try to break the endless cycle of suffering.
You wake up in your bedroom, unchanged from your teenage years, in a run-down and deserted manor house. But then you suddenly find yourself in the trenches where the only beings around are horrific monsters. Unable to discern reality from nightmare, immerse yourself in the story of a man confronting his trauma and demons.
Unspeakable nightmares come to life in the recesses of your mind. To escape the death traps and terrifying creatures, you must understand each monster and solve the puzzles that stand in your way. From blind demons who can hear your softest footsteps or disjointed puppets who move in the dark, horror is around every corner.
The fallout of the war is felt far from the front. Peel back the shroud that hides the secrets of your family, torn apart by the Great War, and try to remember your past. Through exploration and by solving riddles and puzzles between the walls of your home and the barbed wire of No Man’s Land, you reveal a chapter in the story of a German family ravaged by war.