Ad Infinitum — cyfrowy artbook
Zajrzyj za kulisy powstawania Ad Infinitum dzięki dziesiątkom ilustracji i szkiców, niektórym z 2015 roku, kiedy rozpoczęto pracę nad grą, która była początkowo projektem studenckim.