Ad Infinitum - Dijital Çizim Kitabı
Bazıları bu eski öğrenci projesinin ilk başladığı 2015 yılına kadar uzanan bir sürü illüstrasyon ve eskiz aracılığıyla Ad Infinitum'un yaratılışının perde arkasına bir göz at.