Ad Infinitum - Supporter Edition
Trapped between the walls of your family home and the trenches of World War I, you try to piece together your past and take back control of your life.
Will the nightmare of the war ever end? Will you find inner peace one day? In Ad Infinitum, you play as a German soldier haunted by the horrors of the Great War. While your mind grapples with memories of your family home and the trenches on the front, you try to break the endless cycle of suffering.